top of page

FAQ

FAQ

De meest gestelde vragen

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Zodra u de bestelling hebt geplaatst nemen we contact op om een afspraak te maken voor de bezorgdatum.
  • Wat zijn de bezorgkosten?
    Door heel Nederland bezorgen wij voor €49,-. Met uitzondering van de eilanden. In Duitsland en België (Vlaanderen) bezorgen wij voor €100,-. Producten worden altijd met de grootste zorg vervoerd door meestal één personeelslid. U dient daarom graag zelf assistentie te regelen om mee te helpen met het naar binnen brengen van de meubelen.
  • Heb ik een bedenktijd voor mijn bestelling​?
    Ja, u heeft het recht uw bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.Hier dient u zelf zorg voor te dragen. Wij wachten echter wel met overboeken tot het product daadwerkelijk terug in ons bezit is. Dit geldt niet voor speciaal voor u op maat bestelde goederen. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@landelijkekasten.nl
  • Hoe moet ik mijn meubels onderhouden?
    Wanneer de producten worden geleverd vertellen we hoe u uw meubels het beste kunt onderhouden. Tevens kunt u op de pagina 'Onderhoudsadviezen' meer informatie vinden.
  • Moet ik een aanbetaling doen?
    Bij Landelijke Kasten u niet aan te betalen, tenzij het om een bestelling gaat met een levertijd langer dan 2 weken.
  • Hoe moet ik betalen?
    U kunt ervoor kiezen om bij levering contant te betalen of het over te maken op het moment van levering. Ook kunt u ervoor kiezen om tijdens het bestellen via Ideal te betalen.
  • Worden mijn meubels gemonteerd geleverd?
    Alle grote meubels worden gemonteerd bij u geleverd. We plaatsen de meubels op de gewenste plek.
  • Hebben jullie een showroom?
    Wij hebben geen (dure) showroom dus kunnen in principe geen klanten ontvangen. Daarom kunnen we lage prijzen hanteren. In uitzonderlijke gevallen kunnen klanten, die gericht op zoek zijn naar één artikel, een afspraak maken in ons magazijn in Baak Gld om deze te bezichtigen.
bottom of page